اشتباهی پاک نشدنی+عکس
خالکوبی اشتباه نیمی از صورت یک دختر جوان +عکس
یک دختر بلژیکی ساکن فرانسه  یک عمل لیزری انجام داده است تا ۵۶ ستاره ای که روی صورتش خالکوبی شده است را پاک کند این عمل حدود ۹ هزار پوند برای او هزینه در بر داشته است.بعد از سه سال تلاش برای پاک کردن این ستاره ها او توانسته است تنها اندکی آنها را محوتر کند.
خالکوبی اشتباه نیمی از صورت یک دختر جوان +عکس ، www.irannaz.com
در سال ۲۰۰۹ او به خانواده اش اعلام کرد قصد دارد ۳ ستاره کوچک کنار چشمش خالکوبی کند اما مردی که قرار بود این کار را انجام دهد به اشتباه ۵۶ ستاره را در سمت چپ صورت او خالکوبی کرد. وی میگوید هنگام خالکوبی به خواب رفته است و زمانی که بیدار شده کار از کار گذشته بوده.
خالکوبی اشتباه نیمی از صورت یک دختر جوان +عکس ، www.irannaz.com
او اکنون از این مرد شکایت کرده و قصد دارد از وی غرامت دریافت کند چراکه میگوید احساس بدی دارد و با این صورت نمیتواند در انظار حاضر شود. این مرد که خودش همه بدنش را خالکوبی کرده است میگوید برای رضایت حال مشتری اش حاضر است تنها نیمی از هزینه عمل پاک کردن این تاتو را تقبل کند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:اشتباهی پاک نشدنی+عکس,

] [ 19:54 ] [ رویاحسینی زاده ]

[ ]

>

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

ADD FAVORIT

explorer blog

Use Advanced Search

JavaScript Codes

کد حرکت قلب

[ طراح قالب: آوازک | Theme By Avazak.ir ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،